Personalet på Lemvig Kirkegårdskontor kan træffes mandag til fredag
kl. 10.00 - 12.00 på telefon 97 82 11 52
Al administration af både Heldum og Lemvig kirkegård foregår her.
Takstblad for 2025 - er fælles for hele Lemvig Provsti/Lemvig kommune
Prisliste for øvrige ydelser for 2025 på Lemvig og Heldum kirkegårde
NY opdateret Kirkegårdsvedtægt for Lemvig Kirkegård gældende fra 6. februar 2024 kan ses her
Oversigtskort over Lemvig Kirkegård gældende fra 1. september 2023 kan ses her
Regler for leje af kapellet til begravelse/bisættelse uden gejstlig medvirken
Nedsættelse af urner foregår normalt i arbejdstiden efter nærmere aftale med Lemvig Kirkegårdskontor.
Hvis urner ønskes nedsat en lørdag er dette normalt muligt den sidste lørdag i hver måned.
Tidligere kirkegårdsvedtægt med tillæg for Lemvig Kirkegård
godkendt 20. juni 2017 kan ses her.
I nogle områder på kirkegården er der i 2017 besluttet nye regler omkring gravstedstyper og antal af vaser på de enkelte gravsteder.
Disse nye regler er fortrinsvis i plæne- og skovområdet.
Det betyder, at der i disse områder er forskellige regler og aftaler om det er gravsteder fra før eller efter de nye regler.
Kontakt kirkegårdslederen og få de helt aktuelle muligheder oplyst.
Bemærk at vi er i gang med at få gennemført forskellige ændringer på kirkegården i forbindelse med en beslutning om at få lavet en helhedsplan (fremtidsplan) for Lemvig Kirkegård.
Dette indebærer at vi i øjeblikket ikke kan tilbyde kistegrave/urnegrave i alle områder af kirkegården.
Lemvig-Heldum menighedsråd har i 2011 besluttet nye regler
omkring "gamle" gravsten.
Folder udgivet i forbindelse med kirkegårdens 200-års jubilæum i 2007